ନିରୀମାଖୀ ଆକାଶର ନିର୍ଲଜ ହସ ଛଡ଼ା ଉ ଥାଏ ଅପରାହ୍ନର ବୟସ ବାରମ୍ବାର ପୁଣି କାହା ପୋଡା କପାଳ ନିନ୍ଦୁଥାଏ ମୋ ଛାତିରେ... ନିରୀମାଖୀ ଆକାଶର ନିର୍ଲଜ ହସ ଛଡ଼ା ଉ ଥାଏ ଅପରାହ୍ନର ବୟସ ବାରମ୍ବାର ପୁଣି କାହା ପୋଡା କପାଳ...
ଛାଇ ! ଛାଇ !
ତୁମ ହାତ ଗଢ଼ା ସଂସାର ବାଟିକା ରହସ୍ୟ ତରଙ୍ଗେ ଭରା ଯେତେ ଦେଖୁଥିଲେ ଅଦୃଶ୍ୟ ଅବୁଝା କେବେ ଛାଇ କେବେ ଖରା ତୁମ ହାତ ଗଢ଼ା ସଂସାର ବାଟିକା ରହସ୍ୟ ତରଙ୍ଗେ ଭରା ଯେତେ ଦେଖୁଥିଲେ ଅଦୃଶ୍ୟ ଅବୁଝା କ...
କୁହୁଡ଼ି କୁହୁଡ଼ି
ସେଇ ଛାଇ ସେଇ ଗଛ ସେଇ ଛାଇ ସେଇ ଗଛ
ନିଦାଘ ନିଦାଘ